The weekday to get really Screwed (Friday)
Troll
iTrader: (6)
From: In SoggyNoodles Low Rise Pants
Car Info: 2008 Legacy Spec-B
Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy Nauuug Teee Naughtyyyyy
VIP Member
iTrader: (7)
From: Funtown
Car Info: A limousine with a chauffer
Wow... I have a girl pissed at me right now.... girls are retarded... here's how tuesdays conversation went
Me: What are you doing Thursday?
Her: Hanging out with you
Me: Sounds good, we are heading to The Park you down?
She doesn't respond....
Last night I get a text "What happened tonight, I thoguht we were suppose to hang out?"
Me: Umm, you never responded.... I didn't think you wanted to go
Her: Oh Sorry, I thought it was assumed... Well I didn't want to anyway, but i wouldve wanted u to come to my place afterward, oh well...
more ranting.... girls are ****ing retarded
Me: What are you doing Thursday?
Her: Hanging out with you
Me: Sounds good, we are heading to The Park you down?
She doesn't respond....
Last night I get a text "What happened tonight, I thoguht we were suppose to hang out?"
Me: Umm, you never responded.... I didn't think you wanted to go
Her: Oh Sorry, I thought it was assumed... Well I didn't want to anyway, but i wouldve wanted u to come to my place afterward, oh well...
more ranting.... girls are ****ing retarded
Troll
iTrader: (6)
From: In SoggyNoodles Low Rise Pants
Car Info: 2008 Legacy Spec-B
Token Toyota Mod
iTrader: (50)
From: Palo Alto, CA
Car Info: Something german
Registered User
iTrader: (3)
From: Front pleated TWill pants...