Go Back  i-Club > i-Club Forums > Vendor, Tuning, Service, and Parts Review
E85 + EQ-TUNE + VF39 + Hot Ass Day = 323whp 397wtq >

E85 + EQ-TUNE + VF39 + Hot Ass Day = 323whp 397wtq

Notices
Vendor, Tuning, Service, and Parts Review Feel free to discuss vendor experiences but please don't use the forum as your own private soapbox to perpetually bash specific vendors.

E85 + EQ-TUNE + VF39 + Hot Ass Day = 323whp 397wtq

Old 09-24-2009, 07:19 PM
  #1  
Registered User
Thread Starter
iTrader: (10)
 
Join Date: Jun 2004
Location: California Love
Posts: 1,405
Car Info: Big Thanks [email protected] and [email protected]
E85 + EQ-TUNE + VF39 + Hot *** Day = 323whp 397wtq

i finally got tuned for E-85 flex fuel and it happens to be one HOT *** ****ING DAY ALSO

we pushed the VF39 to barely 23psi and still manage to get good numbers considering my STi temp gauge was reading 96 - 97 degree F.

heres the result


Name:  downstiE85Tuned.jpg
Views: 34
Size:  54.8 KB
downsti is offline  
Old 09-24-2009, 07:41 PM
  #2  
Registered User
iTrader: (17)
 
so steezy's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: FatLaCe
Posts: 3,395
Car Info: *WiDe AnD LoW*
holy s***
so steezy is offline  
Old 09-24-2009, 07:55 PM
  #3  
Registered User
iTrader: (4)
 
Spoolin415's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: ...
Posts: 2,932
Car Info: .
Sweet. If SF had e85 I'd be running it.

Stupid ****ing hippies are dropping the ball.
Spoolin415 is offline  
Old 09-24-2009, 07:57 PM
  #4  
Registered User
iTrader: (1)
 
mcast's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: South Bay Area
Posts: 1,112
Car Info: Type 53
your torque is godly.
mcast is offline  
Old 09-24-2009, 08:00 PM
  #5  
Registered User
iTrader: (14)
 
Tdub's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: bay to la
Posts: 1,287
Car Info: '08 cadillac cts
Nice numbers. One day I will be running E-85, one day
Tdub is offline  
Old 09-24-2009, 08:12 PM
  #6  
VIP Member
iTrader: (24)
 
A.V.E.'s Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Wheeldude.com
Posts: 9,540
Car Info: RIP: 04 WRB SEDAN Now Rollin' in STi
mr. 11.7 back at it again

you gonna finally gimme a ride in it Sean

nice numbers man
A.V.E. is offline  
Old 09-24-2009, 08:13 PM
  #7  
Registered User
iTrader: (8)
 
07wrx4life's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: San Mateo, Cali
Posts: 1,161
Car Info: 06 GMC Diesel
Damn your vf39 made better numbers then my 30r > and ED tuned it!! haha I cant wait to get E85 over here on the peninsula
07wrx4life is offline  
Old 09-24-2009, 09:06 PM
  #8  
Registered User
iTrader: (4)
 
Spoolin415's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: ...
Posts: 2,932
Car Info: .
Originally Posted by 07wrx4life View Post
Damn your vf39 made better numbers then my 30r > and ED tuned it!! haha I cant wait to get E85 over here on the peninsula
When is it coming? You'd think the granola munching capital of the world would be a little more up to date with this.
Spoolin415 is offline  
Old 09-24-2009, 09:28 PM
  #9  
Registered User
Thread Starter
iTrader: (10)
 
Join Date: Jun 2004
Location: California Love
Posts: 1,405
Car Info: Big Thanks [email protected]g and [email protected]
Originally Posted by so steezy View Post
holy s***
haha YUP

Originally Posted by Spoolin415 View Post
Sweet. If SF had e85 I'd be running it.

Stupid ****ing hippies are dropping the ball.
yea that sucks bro, but i hear they are planning to have more E85 station around, im lucky enought since E85 station is about 1 mile away from my house



Originally Posted by mcast View Post
your torque is godly.
thanks,

ED is godly

Originally Posted by Tdub View Post
Nice numbers. One day I will be running E-85, one day
thanks man, DO IT ASAP

Originally Posted by A.V.E. View Post
mr. 11.7 back at it again

you gonna finally gimme a ride in it Sean

nice numbers man
Thanks Ave,

ill def give you a ride, when the road is cop free,

Originally Posted by 07wrx4life View Post
Damn your vf39 made better numbers then my 30r > and ED tuned it!! haha I cant wait to get E85 over here on the peninsula
well your on 91 octane, our 91 octane is like 87 octane in the east coast,

get E85 and you will dwarf my numbers
downsti is offline  
Old 09-24-2009, 09:29 PM
  #10  
Registered User
iTrader: (8)
 
07wrx4life's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: San Mateo, Cali
Posts: 1,161
Car Info: 06 GMC Diesel
Originally Posted by Spoolin415 View Post
When is it coming? You'd think the granola munching capital of the world would be a little more up to date with this.

Not fast enough this ****y 91 oc is horrible, all I gotta say is thank god its getting cold out
07wrx4life is offline  
Old 09-24-2009, 09:29 PM
  #11  
Registered User
iTrader: (12)
 
sticruisin06's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: milpitas ca
Posts: 856
Car Info: 06 wrb sti
yo yo yo sean nice numbers bro but mine are better hahahahha gotta give me that ride next time bra
sticruisin06 is offline  
Old 09-24-2009, 09:33 PM
  #12  
Registered User
iTrader: (6)
 
04caliwrx's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: on the way to lake tahoe to shread! turbo beast
Posts: 9,581
Car Info: 2016 WRX, 2014 lifter forester XT, 2005 JDM207 WGN
Nice man!! you crazy guy!!!
04caliwrx is offline  
Old 09-24-2009, 10:46 PM
  #13  
Registered User
iTrader: (3)
 
subi4justin's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: brentwood CA
Posts: 3,567
Car Info: 2015 SWP WRX
GReat numbers bro!! congrats
subi4justin is offline  
Old 09-24-2009, 10:56 PM
  #14  
VIP Member
iTrader: (12)
 
herrjr's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: CAL - California
Posts: 1,642
Car Info: AWD & RWD JDM
Originally Posted by A.V.E. View Post
mr. 11.7 back at it again

you gonna finally gimme a ride in it Sean

nice numbers man
What's up Sean! Seeing your numbers makes me miss my STI so much - keep it up!
herrjr is offline  
Old 09-24-2009, 11:00 PM
  #15  
Registered User
iTrader: (5)
 
crfsti's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Sebastopol, CA
Posts: 1,662
Car Info: '04 PSM Sti
Glad your back at it Sean, you'll have to give me a ride when you come back up in a few weeks.
________
Gsx-R Series

Last edited by crfsti; 04-24-2011 at 06:17 PM.
crfsti is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: E85 + EQ-TUNE + VF39 + Hot Ass Day = 323whp 397wtq


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.