Steam Cleaning Questions
VIP Member
iTrader: (11)
From: Bay Area, CA
Car Info: 2009 G Ride
Steam Cleaning Questions
So I was considering having my engine bay steam cleaned by a buddy of mine who owns a detailing place. He offered to do it for $10, so I figured why not. However, I was just wondering what parts I should cover when the steam clean takes place. I don't want to **** anything up.
Chris
Chris
VIP Member
iTrader: (8)
From: get on!get on!get on!get on!get on!get on!get on!
Car Info: get on!get on!get on!get on!get on!get on!get on!get on!
that sounds like a good list to me.
just look around the emjin bay, if there are exposed wires, use some saran (sp??) wrap and cover it up.
my friend did mine for 10 bux a LONG time ago, my emjin never smelled so good, or looked so nice.
just look around the emjin bay, if there are exposed wires, use some saran (sp??) wrap and cover it up.
my friend did mine for 10 bux a LONG time ago, my emjin never smelled so good, or looked so nice.
VIP Member
iTrader: (6)
From: Alaska
Car Info: R.I.P 03 aspen white wrx
the dealer dont cover crap up... just blasts away.. i think since we have and open hood scoop the engine is well insulated already...
altho your hid blasters might be a good ideal and your uppipe fix.. incase you didnt tape it up
edgar,
altho your hid blasters might be a good ideal and your uppipe fix.. incase you didnt tape it up
edgar,
Thread
Forum
Replies
Last Post
nodoz781
Engine/Power - non turbo (All non turbo Imprezas)
8
Jul 8, 2003 07:03 AM