i-Club - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: LxJLthr
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Forum: Bay Area
12-25-2018, 11:32 PM
Replies: 9
Views: 767
Posted By LxJLthr

Very nice! I feel like these are starting to get...

Very nice! I feel like these are starting to get scarce now.
12-25-2018, 11:28 PM
Replies: 10,209
Views: 352,067
Posted By LxJLthr

People coming out tomorrow?

People coming out tomorrow?
10-31-2018, 09:41 AM
Replies: 222
Views: 9,327
Posted By LxJLthr

Is that the FMIC core you are going with?

Is that the FMIC core you are going with?
10-23-2018, 04:19 AM
Replies: 498
Views: 18,091
Posted By LxJLthr

Oh damn! Loe it!

Oh damn! Loe it!
10-23-2018, 04:16 AM
Replies: 222
Views: 9,327
Posted By LxJLthr

Good of you to still continue posting here :)

Good of you to still continue posting here :)
10-10-2018, 06:45 PM
Replies: 10,209
Views: 352,067
Posted By LxJLthr

Anyone going tonight?

Anyone going tonight?
Forum: Bay Area
10-09-2018, 10:42 PM
Replies: 17
Views: 10,155
Posted By LxJLthr

Doriftooooo time!

Doriftooooo time!
Forum: Bay Area
10-09-2018, 10:38 PM
Replies: 1,726
Views: 163,511
Posted By LxJLthr

Probably would have been $13,750 if it was manual...

Probably would have been $13,750 if it was manual LOL 200k+ miles though...
Forum: Bay Area
08-14-2018, 11:58 PM
Replies: 8
Views: 537
Posted By LxJLthr

In a nutshell, Kommiforia are nazis. Even bone...

In a nutshell, Kommiforia are nazis. Even bone stock cars are not safe from idiot cops or smog shops sometimes.
Forum: Bay Area
08-14-2018, 11:55 PM
Replies: 8
Views: 537
Posted By LxJLthr

FMIC run into issues not because of themselves,...

FMIC run into issues not because of themselves, but because many require modification or replacement of intake to run tubing...and since there are not CARB intakes...
Forum: Bay Area
07-13-2018, 08:48 PM
Replies: 15
Views: 1,597
Posted By LxJLthr

Hahaha Yeah Shiggy. Mixing up my old school...

Hahaha Yeah Shiggy. Mixing up my old school tuners LOL



What ever happened to him
Forum: Bay Area
07-08-2018, 03:01 PM
Replies: 15
Views: 1,597
Posted By LxJLthr

Just looks like their website has not been...

Just looks like their website has not been updated since 2015 LOL

Does Shiv come out to tune anymore?
Forum: Bay Area
07-06-2018, 03:53 PM
Replies: 15
Views: 1,597
Posted By LxJLthr

AutoHQ is still kicking around?

AutoHQ is still kicking around?
07-06-2018, 03:51 PM
Replies: 7,604
Views: 259,656
Posted By LxJLthr

Le sigh. Pretty much all meets are dead.

Le sigh. Pretty much all meets are dead.
Forum: Bay Area
06-09-2018, 02:45 PM
Replies: 31
Views: 1,383
Posted By LxJLthr

Would a vape vendor be even allowed into the...

Would a vape vendor be even allowed into the show? Or would be get taken for all his lunch money 61 minutes into the show LOL
Forum: Bay Area
06-08-2018, 01:40 PM
Replies: 31
Views: 1,383
Posted By LxJLthr

When is BAM?

When is BAM?
06-08-2018, 10:04 AM
Replies: 10
Views: 1,410
Posted By LxJLthr

Does the car run and drive? But cannot be...

Does the car run and drive? But cannot be normally smogged due to JDM engine?
Forum: Bay Area
06-08-2018, 10:00 AM
Replies: 31
Views: 1,383
Posted By LxJLthr

And I hope someone already informed the Fire...

And I hope someone already informed the Fire Marshals not to worry about the epic cloud of smoke about the stadium? That it will just be too many vape bros all in one spot versus a real emergency? LOL
Forum: Bay Area
06-08-2018, 09:57 AM
Replies: 31
Views: 1,383
Posted By LxJLthr

How is BAM?

How is BAM?
Forum: Bay Area
06-04-2018, 11:54 AM
Replies: 31
Views: 1,383
Posted By LxJLthr

No BAM Announcement on i-Club?! But all over FaceTube?!

Stick a fork in this website and enthusiast community in general. :ohwell::ohwell::ohwell:
Forum: Bay Area
04-06-2018, 03:16 AM
Replies: 15
Views: 1,069
Posted By LxJLthr

...out of how many? LOL Better question...

...out of how many? LOL Better question...
03-05-2018, 07:30 PM
Replies: 190
Views: 21,323
Posted By LxJLthr

Talk about resurrection from the dead.

Talk about resurrection from the dead.
Forum: Bay Area
11-14-2017, 04:09 PM
Replies: 9,066
Views: 1,556,586
Posted By LxJLthr

Sweet. I will take one with the M249 top mount...

Sweet. I will take one with the M249 top mount option.
Forum: Bay Area
11-10-2017, 12:06 PM
Replies: 9,066
Views: 1,556,586
Posted By LxJLthr

great core strength and timing...bad ass illusion

great core strength and timing...bad ass illusion
Forum: Bay Area
11-10-2017, 12:02 PM
Replies: 9,066
Views: 1,556,586
Posted By LxJLthr

^^^ WTF mate?!

^^^ WTF mate?!
Showing results 1 to 25 of 500
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.